26 januari 2011

20 nätter

Har sån resfeber, vill åka nu! Men tyvärr kan man inte åka utan:

1. Visum (med nytagna foton etc.)
2. En packad resväska
3. Avklarad uppsägningstid på jobbet
4. Avsked av nära och kära
5. Någon information från skolan (National Sun Yat-Sen University aka NSYSU, bara så ni vet) gällande adress, avhämtning  på flygplatsen, buddy, room mate (en flicka, det är allt jag vet) osv..

En del att fixa ännu, så kanske det är helt bra att det inte är imorgon jag far.. Får nöja mig med att googla fakta och bilder för femtielfte gången och hehkutta till alla stackars männskor omkring mig... :)

2 kommentarer:

  1. Avsked, buhuuu! Men de går nog snabbt ;) Och varsågod för den första kommentaren!

    SvaraRadera
  2. Joo det går snabbt, och så finns det ju skype,facebook och MIN BLOGG (haha). Tack Henni för kommentaren, jag uppskattar den :)

    SvaraRadera