2 juli 2011

Tack och adjö

Landade i Finland igår klockan 23.00. Hela min familj tog emot mig på flygfältet, vilket var roligt. Åkte sedan till mamma och pappa för att spendera natten där. Först åt vi dock ostbricka, hade inte ätit ostar på såååååååå länge. Idag var det dags att ta mina väskor till min lägenhet, mitt hem. Har också sett några kompisar, helt super!! Nu blir det en kompis läksären och festfestfest. Efter det börjar jag en detoxkur, kan verkligen behöva det...

Det som finns kvar av min utbytestermin är ouppackade resväskor, nya vänner runtom i världen och en hel bunt av oförglömliga minnen. Det är dags att säga tack och adjö. Tack att ni har läst min blogg! Vi hörs och ses, lovar att stanna i Finland en stund (kandiskrivade kallar..)! <3 <3

Nu har jag två resväskor och nie lådor att packa upp. Börjar imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar