3 maj 2011

Glad

Har haft en vanlig, men bra dag! Kinesiskan gick utan större tragedier och överlevde t.o.m att hålla vårt föredrag i ethics! Dagens höjdpunkt var skypesamtalet med bästizzzz-Hena, det är alltid roligt att höra det senaste skvallret och höra att allt och alla är som vanligt hemma i Finland. Lite angst med någon som man vet är av samma åsikt hjälper också alltid ;) Är nog lite avundsjuk att den jäveln snart är färdig med sina kandavhandling, vuxenpoäng i mängder.

Skype är nog bara bäst. Igår överraskade jag världens bästa Mammo på födelsedagen med att ringa hennes hemtelefon via skype. Att höra hennes överraskade röst var helt super! Att dessutom betala ynkliga 40 cent för fem minuter var inte heller illa. Tänker börja trakassera henne så ofta jag vågar... :P

Nu har jag varit på punttis och Louis The Scooter Guy ringde just och sa att han har fixat det söndriga däcket på min skoter (på en dag, måste vara rekord!!!). Tror dessutom att jag kommer att få avsluta min dag med en sundae från McDonald's. I'M LOVIN' IT!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ursäkta mej frågan, men hur gick punkteringen till? Vill bara försäkra mej om att du inte kört oförsiktigt.... Kram ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är oskyldig! Louis sa att däcket var dåligt.. tack för det :D

    SvaraRadera