21 maj 2011

Jag är kär...

.. i min nya kamera. Den är liten, fin (vikigt!), har touch screen och är dessutom jättebra (vilket ju är ett plus). Blev trött på att ha bilder av dålig kvalitet och att inte kunna ta bilder när det är mörkt och investerade därför i denna härlighet. Kameran har en panoramafunktion som jag lekte med igår på festen (resultat nedan). Temat visade sig vara "HawaiimeninteHawaii" så vi köpte hula-kjolar och satt blommor i håret. Hade roligt och har t.o.m mått bra idag. Har bytt lakan, haft madrasserna, täcket och dynorna ute, sopat och tvättat golvet, torkat damm, ordnat mina saker och förberett Julius och min kinesiska dialog. Skönt med dagar utan program!

Panorama från förfesten.

Mera panorama. Fisherman's Wharf.
Welson, jag, Eric och Lisa.

Roomies. Jana och jag.

Chantal, Marina, jag, Mary, Lisa och Orsi.

Lasse och jag lyckliga med vårt taiwanesiska öl. (Ps. Vi är syskon, inte ett par)
  Om någon är intresserad hur in nya kärlek ser ut: http://www.sony.co.uk/product/dsc-t-series/dsct110s.ceh

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du satsat på en ny fin kamera! Är det tack vare den som syskonparet ser så bra ut? :)
    Dragon Boat Racet ser jätte spännande ut! Bra att ni tränar hårt, men nog har du väl sett till att ALLA tänjer ordentligt också ;)

    SvaraRadera