7 februari 2011

En vecka

En vecka, 7 nätter, till avfärd! Börjar kännas mer och mer verkligt, speciellt nu efter läksärinä. Hade en super kväll med (nästan) alla mina bästa vänner omkring mig. Fast jag är superivrig och väntar på att åka känns det nog lite tråkigt att lämna alla kompisar här... Men tacka vet jag facebook, skype & co!

Under min sista vecka i Finland ska jag jobba två dagar, gå på punttis 5 gånger, äta ute med några handiskompisar, hälsa på Mammo i Lovisa, äta våfflor hos Hede, lära min bror att använda tvättmaskinen och gå igenom allmänna grejer gällande mitt hem, packa och flytta mina saker till mamma och pappa, gå på Hannas läksären, äta fondue med roadtripgänget, gå på bröllop i Kouvola och packa min resväska. Lär inte få tråkigt ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar