24 februari 2011

Normipäivä

Kom hem från baren igår klockan två för att sova. Sov till elva så borde vara hur pigg som helst. Men när vi kom till stranden somnade jag nästan, igen (måst vara solen, man är ju inte van vid sånhänt i februari).. Men nu har vi varit på punttis och jag har fått energi i mig. Skaldjursmiddag vid havet är nästa programpunkt. Bara franska flickorna skulle bli färdiga... 

Blev ingen Hongkong-resa det här veckoslutet, men åker kanske någonstans i Taiwan på lördag. En pojke från Sverige har spysjuka, nu skulle det behövas Jaffa! Tror inte fanta har samma inverkan.. Själv har jag, som nästan alla andra, snuva, hosta och lite ont i halsen. Ingenting man inte kan leva med :) 

Ni får nog se mera bilder snart, bara jag orkar flytta dem från kameran till datorn (superjobbigt, jag vet..)! :)

2 kommentarer:

  1. Kanske du har börjat brås på din mamma och behöver en ordentlig nattsömn varje natt ;)

    SvaraRadera
  2. Hördu Mamma, I've a long way to go to dina sovtider (speciellt läggdags klockan 22).. :)

    SvaraRadera