28 februari 2011

Liuqiu

Spenderade dagen på skoter åkandes runt ön. Hyrde en skoter/2 pers (=jag behövde inte köra, huh), vilket nog vad ett bra beslut, perfekt sätt att hinna se den lilla ön på en dag! Såg det som "skall" ses och åkte hem till kvällen. Perfekt söndagssysselsättning! :)

Imorgon är det Taiwans nationaldag (eller något liknande) och skolan är stängd. Det betyder stranddag, wohooo! :D

Här var jag idag:

Första stoppen. Ett tempel, yllättäen.

My homies. (Sophie, Joakim, Mary, Jacques, Lisa, Bojan, Violaine, Richard, jag, Pontus, Lasse och Lee)

Korallrev. Sophie och jag.

En av stränderna.

Svamp eller  kycklinghuvud? The Vase Stone tror jag den hette..

3 kommentarer:

  1. äntligen bilder på dig.. men medge, du e nog ganska kort jämfört me dom andra :D

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på dej och Sophie. Och stenbruna är ni dessutom!

    SvaraRadera
  3. ÅÅ! Ser helt ljuvligt ut! Och brun är du, du din gris ;) Här i Finland är vi/jag nästan genomskinligt vita.

    SvaraRadera