25 februari 2011

Tjohej

Började dagen, tro eller ej, med att vara effektiv. Tvättade två maskiner med kläder och använde torktumlare för första gången i mitt liv! Måste använda den för att kläderna inte ryms och torka någonstans och vill inte hänga mina underkläder riktigt var som helst.. Planerade också min The leader I admire the most-läxa. Var ganska stolt över mig själv, haha :D Sedan blev det lunch (kycklingtortilla med sallad, supergott) och strand med andra utisar. På den riktiga stranden är det ännu inte tillåtet att simma eftersom det är vinter och de inte har simvakter, men som tur finns det en Secret Beach där man kan göra vad man vill. Ingången till stranden är ett hål i ett staket så man känner sig lite småkriminell när man går in där :D

Imorgon blir det utisresa till Ciaotou Sugar Factory. På programmet står bl.a. paintball, car racing, traditional train, BBQ och Beggar Chicken (vad det är får jag väl se imorgon..). Vi har träff redan 8.50 så det blir väl en lugn kväll idag (kan man i alla fall hoppas). Är by the way brun som fan, bara så ni vet ;)

5 kommentarer:

  1. E de om mig du skriver i läxan? ;)

    SvaraRadera
  2. Det där med lugn kväll har jag lite svårt att tro på ;)

    SvaraRadera
  3. Essi: NEJ.

    Mamma: Pizza + lite öl + hemma 12 = lugn kväll :)

    SvaraRadera
  4. Ne men, ha du börja dricka öl också ?! :)

    SvaraRadera
  5. så synd! de blir nog underkänt i så fall...

    SvaraRadera