18 juni 2011

Partypartyparty

När skolan tog slut kunde festandet börja. På onsdagen var det Suit Up! party hos franskisarna. Alla klädde upp sig. Före festen gick några av oss till en vin & cigarrbar (sofistikerat!) och jag fick äntligen gott vittvin. Festen var rolig och avslutades efter nattklubb på stranden. Gick hem 6.30.. :D

Suit Up! Julius, Joakim, Chantal, Mary, jag och Will.
På torsdag var jag på kaffe med en taiwanesisk kille. Han ville öva att tala engelska p.g.a.sin engelskaintervju för pilotskolan. Det var superintressant och trevligt och dessutom klarade han sin intervju. Nästa vecka ska vi äta taiwanesisk mat på taiwanesiskt vis med hans och mina kompisar, nice! På kvällen åt vi först hotpot och gick sedan  till KTV för att fira Richards födelsedag och Marys avsked. Saknar Mary redan..

Hotpot.

Lisa och jag på KTV.


Igår var det dags för Beer Olympics med dragon boat-människor och andra. Var uppdelade i lag och spelade olika drickspel.Vårt Finland-Sverige team var såååå bra.

"Minne, jag har tappat mitt minne. Är jag svensk eller finne? Kommer inte ihåg..."

Nu strand och imorgon Kenting. Är färdig med mitt Social Media-arbete så nu är jag 110% FREEEEEE. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar