14 juni 2011

Sista föreläsningen och shopping

Så var sista föreläsingen för läsåret och min taiwanvistelse avklarad. Känns nog lite konstigt.. Har ännu en Research Proposal att skriva, men efter det är jag helt färdig. Har ännu inga planer för mina sista (buhuuu) veckor. Måste till Taipei i något skede eftersom jag ännu inte varit där (fyskam) och samtidigt kan jag ju passa på att hälsa på bridetobe-Hanna, jippii! På fredagen blir det Beer Olympics på stranden, måste förbereda mig för det och se till att Finland vinner...

Ska spendera kvällen på Night Marketen i Central Park med Ally, Laura och Mary. Shoppiiiiing, YEY!
Hörs! <3

PS. En till Dragon Boat-video för den som är intresserad (inte alltså för min kära lillasyster..): http://www.youtube.com/watch?v=QRGxUnYO81I&feature=youtu.be

2 kommentarer:

  1. Nämen sluta gnälla Tintus, ja ska faktiskt se på videon nu. Ifall ditt face int har zoomas in så blir ja väldigt besviken! Ps. VI SES SNART, WOOHOO

    SvaraRadera
  2. Jätte kiva video! Vilken fiilis!

    SvaraRadera