2 juni 2011

Min vackra externa hårddisk

Min dator har igen börjat ha konstiga ljud och göra annat skrämmande. Igår blev det rikigt illa så idag åkte Jana och jag till Computer Street (jep, alla "datorbutiker" på samma gata, samma finns för kameror) för att köpa en extern hårddisk. Tro eller ej, vi var klara på tio minuter! Min nya kärlek är liten, lätt, vit och vacker (och 500GB om någon är intresserad). Dessutom kostade den endast 1780NT (lite över 40 euro). Så nu är alla mina bilder och andra filer äntligen i säkert förvar.

För att vara fit for fight för imorgon spenderade några av oss eftermiddagen på ett "spa" med olika massagegrejer och bassänger. Det var exakt vad mina muskler behövde. Lisa och jag måste dock åka efter 1,5h eftersom vi började känna oss så trötta och yra.

För att komplettera denna perfekta dag tyckte jag att vi alla skulle äta middag tillsammans. Så nu är vi 15st som är påväg till Pancho's, en mexikansk restaurang. Ska bli roligt. Kommer helt säkert att sova gott nästa natt..

Har äntligen allt under kontroll för morgondagens tävlingsstart: ID pass för alla, skjortor, ansiktsfärg och armband (de ser ut som en dagisgrupp, inte Tia 22 år, skulle ha gjort dem, men de får duga). Börjar bli nervös....

Skjortan bakifrån.

Skjortan framifrån.

1 kommentar:

  1. Låter som en perfekt uppladdning för racet! Lycka till och kämpa hårt! Jag håller tummarna, Mamma

    SvaraRadera