15 mars 2011

En månad

Tänkt att jag redan har varit här i en månad!! Tiden har gått helt supersnabbt... Har nog inte alls bråttom att komma hem, förlåt nu bara.. :)

Hade idag "prov" i kinesiska och fick 100% rätt, jeejee. Fick också en hög med läxor, tack för dem.. Eftermiddagen satt jag på Ethics-föreläsningen som var lika dålig som vanligt.. Har dock bondat lite med läraren eftersom han tyckte om det jag skrivit om Nokia. Bra vitsord hitåt tack!! Efter föreläsningen tvingade jag de franska flickorna att komma med mig till punttisen. De klagar en del, men tackar alltid efteråt :D

Nu blir det middag någonstans nära, men utanför kampusområdet. Har fiilis för skaldjur eller liknande... Måst också planera vad vi skall göra på veckoslutet, blir något i Taiwan. Sköt om er! <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar