2 mars 2011

Whoppiduu

Köpte flybiljetter idag. Taipei-Kuala Lumpur-Bali-Singapore-Taipei,  1.4-11.4. Ska bli awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Lärde mig en massa spännande i kinesiskan idag. Kan säga vad jag heter och varifrån jag kommer. Vi övade våra kunskaper med taxichauffören, men är inte riktigt säker om han förstod vad vi sa.. :) Har också varit på punttis och i stan för att köpa en födispresent till Sophie. Idag blir det FEST. Efter att ha avklarat morgondagens kinesiska bär det av till Kenting, ett strandparadis vid östkusten (om jag kommer rätt ihåg). Vi är ungeför 35 st som åker så det ska bli roligt. Kommer tillbaka på söndagen så tills dess måst ni tyvärr klara er utan mina uppdateringar... ;) Ha det bra! <3

4 kommentarer:

  1. Waouh!!! Lyxresa!!! Jag måste ta fram kartboken för att hänga med :) Fest och strandparadis låter inte fy skam det heller. Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Tia, gissa vad! Jag köpte just flygbiljett till Kaohsiung! Jag anländer lö 16.4 kl 8.20. Du kan komma och möta mej direkt från en fest :)

    SvaraRadera
  3. Jag en nog int på nåt sätt kade :D små resor hit o dit, stränder, fest, shopping... Kävis mullekin!!!!!! Men nej nej inte något sånt i trista Finland ;)

    SvaraRadera
  4. Jeee, roligt att du kommer! Blev nog int så mycket strand i Kenting, det var iskallt.. Får åka om någon månad pånytt.. Fest och shopping blev det nog.. Du sku Ina bli pank här, har hittat en massa kläder som sku passa på dej :)

    SvaraRadera