11 mars 2011

Veckoslyyyt

Igår var den bästa Ladies Night hittills! Träffade en massa nya människor (bl.a. taiwaneser som jag övade min kinesiska med) och hade superroligt. Mådde dessutom prima när jag vaknade och var i mitt esse på kinesiskan. Hur bra är inte det? :) Fick en massa läxor så jag vet i alla fall vad jag gör under mitt lediga veckoslut: ritar kinesiska tecken. Jess :D

Har ännu också problem med skotern.. Skulle träffa Louis idag, tredje kvällen i rad, för att få en ny, men han glömde komma! Lovade dock att jag får en jättebra skoter imorgon, så får se...

Ska börja morgondagen med att planera Sophies, Stacys och min Social Media-presentation. Den ska ta två och en halv timme (!!) så får väl hitta på ett och annat.. Blir bl.a. intervjuer och frågesport så det ska bli helt roligt. Annars blir det bara att snurra runt i Kaohsiung det här veckoslutet. Ganska skönt.. Började vårt veckoslut med att gå och se Sanctum med flickorna. En verklighetsinspirerad film om en grotta som svämmar över och nästan alla dör. Som tur klarade sig den unga och snygga ;) Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar